در سایت PRS اینترنت مصرفی کاربران در دوره‌های آنلاین نیم بها محاسبه می‌شود
0
02167538

اقدامات لازم برای کنکور

در مجموعه من کنارت هستم، مطالب مهم و اساسی در قالب ۸۰ نکته طلایی برای شما کاربران محترم آماده شده که در قالب دو آزمون شبیه‌سازی شده کنکورعمومی می‌توانید توانایی خود را محک بزنید.

۰۲۱۶۷۵۳۸ 

کارهای لازم برای کنکور

فرقی نمی کند که تا چه حد در مطالعه دروس پیش رفته اید و چه میزان تسلط دارید ، در روز برگزاری کنکور باید تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا در یک آزمون چند ساعته نتیجه زحمات خود را ببینید ، پس به کارهای لازم برای کنکور که در ادامه گفته می شود حتما توجه کنید تا در آن روز به بهترین نحو و بدون استرس ، سوالات کنکور را پاسخ دهید.

۱-روز قبل از کنکور درس خواندن ممنوع !

درس خواندن در دو سه روز قبل از کنکور اصلا توصیه نمی شود مگر اینکه اگر درس نخوانید ، بیشتر استرس می گیرید. توصیه ما این است که روز قبل از برگرازی آزمون ، به خود استراحت دهید و حتی یک تفریح چند ساعته نیز تاثیر زیادی در کاهش استرس شما خواهد داشت و در نتیجه در روز آزمون آماده تر هستید.

چک لیست وسایل مورد نیاز برای کنکور

۲-وسایل لازم برای کنکور را آماده کنید

حتما شب قبل از برگزاری آزمون ، وسایل کنکور را آماده کنید تا صبح با خیالی راحت و بدون نگرانی از کمبود لوازم ، برای حضور در حوزه امتحانی حاضر شوید. ساعت مچی ، دو عدد مداد نرم ، تراش ، پاک کن ، دستمال کاغذی و سنجاق برای نصب کارت ورود به جلسه از وسایل لازم برای کنکور است.

۳- خوراکی های مناسب تهیه کنید

بطری آب ، نوشیدنی شیرین ، مواد قندی مثل خرما و شکلات حتما در روز برگزاری آزمون همراه خود داشته باشید تا انرژی از دست رفته خود را با آن ها جبران کنید.

۴-کارت ورود به جلسه را از سایت سنجش دریافت کنید

کارت ورود به جلسه کنکور را اولین روزی که در سامانه سازمان سننجش قرار داده می شود ، دریافت کنید زیرا ممکن است روز قبل از برگزاری آزمون به دلیل شلوغ بودن سایت ، موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشوید. هم چنین ممکن است کارت شما نیاز به اصلاحاتی داشته باشد و برخی اطلاعات در آن اشتباه درج گردیده باشد که لازم است قبل از برگزاری کنکور و با مراجعه به باجه های رفع نقص ، آن ها را اصلاح بفرمایید.

۵- آدرس محل برگزاری آزمون را از قبل بررسی کنید

یک روز قبل از برگزاری آزمون حتما به حوزه امتحانی مراجعه کنید تا آدرس دقیق آن را بدانید و در روز آزمون به دلیل پیدا نکردن آدرس ، از زمان آزمون عقب نمایند. هم چنین توصیه می شود روز آزمون زودتر از خانه خارج شوید تا به دلیل ترافیک یا شلوغی از فرایند آزمون جا نمانید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *