در سایت PRS اینترنت مصرفی کاربران در دوره‌های آنلاین نیم بها محاسبه می‌شود
0
02167538

قوانین و مقررات سایت PRSschool.ir

  • استفاده شما از وب‌سایت گروه آموزشی رهاورد به منزله قبول کلیه شرایط مندرج در این صفحه می باشد.
  • توجه داشته باشید قیمت تمامی محصولاتی که در سایت عرضه می‌شود به تومان می‌باشد.

محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای سایت ” prsschool.ir ” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی ، اقدام به بروزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند.

کاربران موظف هستند به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.

شرایط و قوانین سایت :

بند ۱ ) خدمات و محتویات وب سایت ، تنها برای استفاده شخصی، آموزشی و غیر تجاری شما عرضه شده است .
هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی ، حقوقی یا وب سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در وب سایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود استفاده کند.
در صورت تمایل به استفاده از سرویس ها و محتویات وب سایت جهت مقاصد تجاری حتما باید از قبل مجموعه را مطلع ساخته و رضایت و اجازه کتبی گرفته شود.
استفاده از محتویات سایت ” PRSschool.ir ” برای وب سایت ها و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری و کسب در آمد مدنظر نباشد با ذکر منبع و آدرس وب سایت مجاز است.

بند ۲ ) کاربران می بایست هنگام ثبت نام و سفارش کالای موردنظر خود ، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند .
عواقب ناشی از ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، به عهده شخص کاربر می‌باشد که در این صورت سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل و عودت وجه پرداختی نخواهد بود.

بند ۳ ) شما به گروه آموزشی رهاورد (سایت prsschool.ir) اطمینان می دهید که از این وب سایت برای رسیدن به مقاصدی که بر خلاف شرایط استفاده از سایت ” PRSschool.ir ” و قوانین مقررات و موازین جمهوری اسلامی ایران می باشد استفاده نخواهید کرد .

شما از سایت ” PRSschool.ir ” بطوریکه باعث آسیب دیدن ، ازکار انداختن یا معیوب ساختن وب سایت شود استفاده نخواهید کرد. در غیر اینصورت بایستی خسارت وارده را جبران نمایید.

همچنین شما مجاز به تلاش برای دسترسی به اطلاعات ، محتویات یا ورودی هایی که عمداً به طور متعارف در دسترس قرار نگرفته یا از طریق صفحات سایت ارائه نشده اند نیستید.

بند ۴ ) سایت “ PRSschool.ir ” ممکن است دارای لینک هایی به وب سایت های دیگر باشد .

این وب سایت‌ها تحت مالکیت و یا کنترل گروه آموزشی رهاورد(PRSschool.ir) نمی‌باشند و گروه آموزشی رهاورد هیچگونه مسئولیتی در قبال محتویات و موارد مندرج در آن که مغایر با قوانین و مقررات جاری کشور است از جمله لینک های قرار گرفته در این وب سایت ها ندارد .

سایت ”PRSschool.ir ” این لینک ها را برای سهولت شما فراهم کرده و وجود هریک از این لینک ها به معنای تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان سایر وب سایت‌ها نمی‌باشد .

وب سایت‌هایی که در صفحات سایت ” PRSschool.ir ” لینک می‌شوند ممکن است توسط افرادی خارج از گروه آموزشی رهاورد اداره شود، لذا سایت ” PRSschool.ir ” نمی تواند در مورد آنها ضمانتی داشته باشد .

شما متعهد می شوید مسئولیت هرگونه خسارت و آسیب احتمالی وارده به رایانه‌تان را از طریق ویروس یا فایل‌های مخرب دیگر که می‌تواند ناشی از دریافت و استفاده از داده‌ها و فایل‌های متعلق به وب سایت‌های لینک شده در سایت ”PRSschoo.ir” باشد ، فقط خودتان برعهده خواهید داشت .

بند ۵ ) سایت “PRSschool.ir” هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با حذف شدن صفحات وب سایت خود و یا لینک‌های غیرفعال و فاقد فعالیت ندارد.

سرویس‌های وب سایت «آنگونه که هست» ارائه می شوند و سایت ” PRSschool.ir ” تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد وب سایت را که می‌تواند ناشی از مشکلات اینترنتی ، نیروی انسانی ، عوامل طبیعی ، خرابی تجهیزات کامپیوتری ، مخابراتی و غیره باشد بر عهده ندارد .

بند ۶ ) این توافق نامه تحت قوانین جاری و مدون کشور ایران نگارش شده است و به معنای توافق کامل کاربر با شرایط استفاده از سایت”PRSschool.ir ” خواهد بود و جایگزین کلیه توافقات قبلی یا جاری محسوب می‌شود .

۷- سایت “ PRSschool.ir ” امکان دارد دارای سرویس‌هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس‌های جمعی ، همچون ثبت نظرات ، تابلوی اعلانات ، تالار گفتگو ، نقد ، گروه‌های خبری ، شبکه دوستان و سایر سرویس‌هایی باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‌شوند .

شما متعهد می شوید که صرفا مجاز هستید از این سرویس‌های جمعی، فقط برای ثبت ، ارسال و دریافت پیام‌هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص و مطابق قوانین و موازین سایت و جمهوری اسلامی ایران باشد و هرگونه استفاده مغایر با قوانین سرویس و موازین کشورمسئولیت با شما خواهد بود.

بند ۸) سایت “ PRSschool.ir ” الزامی به دیدبانی و کنترل سرویس‌های جمعی ندارد . با این وجود سایت ” PRSschool.ir ” این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که محتویات ارسال شده در سرویس‌های جمعی را مرور و هرگونه ورودی نامناسب را پیگیری و در صورت نیاز و توان حذف کند.

بند ۹ ) ممکن است گروه آموزشی رهاورد سرویس‌های خود را به هر دلیلی در زمان‌های مختلف و بدون اطلاع قبلی ، تغییر داده و حق تغییر شرایط این سرویس‌ها نیز برای گروه محفوظ خواهد بود . بنابراین ، شرایط استفاده از سرویس های سایت ” PRSschloo.ir ” در حال بروزرسانی خواهد بود .

شما با پذیرش قوانین و تایید آن توافق و اعلام می نمایید که استفاده مستمر شما از وب سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییرات احتمالی می‌باشد .

در صورتی که شرایط استفاده از سرویس‌ها شامل تغییرات عمده شود خبر آن در صفحه اولیه سایت اعلام خواهد شد .

 

گروه آموزشی رهاورد قوانین و مقررات تعهدات فروشنده و خریدار

  • فروشنده : فروشگاه اینترنتی گروه آموزشی رهاورد به آدرس اینترنتی PRSschool.ir
  • خریدار : شخص حقیقی یا حقوقی ارسال کننده فرم سفارش خرید(ثبت سفارش)

۱- فروشنده متعهد می‌گردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار ، در حد اختیار و توان مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکند.

۲- فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل کالا را در اختیار خریدار قرار دهد.

۳ – فروشنده موظف است کالای سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده طبق شرایط برای خریدار ارسال کند .

در صورت ارسال کالا با استفاده از شبکه پستی کشور ، گروه آموزشی رهاورد مسئولیتی در قبال آسیب دیدن محصول به دلیل جابه‌جایی نادرست توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ندارد .

۴ – فروشنده موظف است پس از دریافت فرم و تائید سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را آماده و در بسته‌بندی مناسب به دست خریدار برساند و یا در صورت استفاده خریدار از محتوای سایت دسترسی ایشان و محتوای مطالب را طبق جدول زمانبندی شده فعال نماید.

در صورت ارسال سفارش توسط پست ، هرگونه اختلال و تاخیر بعد از تحویل محصول به پست ، در طی عملیات پستی به عهده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران است .

۵ – در صورتی که کالا در شهر تهران با بسته بندی ظاهری سالم توسط پیک و در سایر نقاط توسط پست تحویل داده شد ، در صورت معیوب بودن محتوای داخلی کالا ، فروشنده موظف است هماهنگی های لازم برای رفع عیب یا نقص با صلاحدید خود در کوتاهترین زمان ممکن با خریدار انجام دهد .

۶ – فروشنده می‌تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل بنا به مصلحت سفارش را لغو کند و از ارسال سفارش و عودت وجه خودداری کند .

۷ – خریدار موظف است اطلاعات دقیق و کامل خود را برای دریافت سفارش از طریق پست یا پیک در اختیار فروشنده قرار دهد .

۸ – خریدار موظف است قبل از ارسال فرم سفارش و خرید هر کالایی اطلاعات لازم ، در مورد کالا را از طریق سایت فروشنده و از طریق تماس تلفنی با پشتیبانی گروه آموزشی رهاورد کسب کند و سپس سفارش خود را ارسال کند.

۹ – خریدار پس از پرداخت وجه یا پیش پرداخت و تائید سفارش یا ثبت سفارش خرید از طرف فروشنده در هیچ یک از مراحل نمی‌تواند درخواست انصراف سفارش دهد و یا وجوه پرداختی یا پیش پرداختی به هیچ وجه قابل استرداد نمی‌باشد.

۱۰- در صورت انتخاب روش پرداخت هزینه شهریه شرکت در کلاس‌های آنلاین و خدمات موسسه از ناحیه خریدار، نامبرده یا ولی قانونی ایشان می‌بایست ضمن هماهنگی‌های لازم از طریق واحد فروش و تکمیل فرم تعهدنامه تصویری که متن آن در اختیار خریدار قرار می گیرد، متعهد می گردد اقدام لازم بعمل آورد.

۱۱- در روش پرداخت شهریه بصورت اقساطی مواعد پرداختی از ناحیه واحد فروش به خریدار اعلام تا نسبت به صدور و ارسال اسناد مالی لازم به تاریخ های اعلام شده اقدام نماید. در صورت عدم پرداخت یا ارسال اسناد مالی فروشنده می تواند خدمات خریداری شده خرید را کنسل و هیچ وجهی عودت نمی گردد.

۱۲- چنانچه به هر دلیل هریک از اقساط شهریه معوق گردد، دسترسی دانش آموز (خریدار) از کلاس‌های انلاین و خدمات موسسه بصورت یکطرفه از جانب موسسه قطع خواهد شد و برقراری ارتباط مجددبا سایت یا سایر خدمات فروشنده منوط به پرداخت وجوه مذکور می باشد.

۱۳- کپی نمودن و ضبط کلاس‌ها و هرگونه استفاده توسط اشخاص بدون اجازه کتبی فروشنده غیرقانونی و غیرشرعی بوده و تحت حمایت قانون کپی رایت با متخلفین برخورد میگردد.

۱۴- دسترسی خریدار و دانش آموزان به پنل کاربری خود در پایان دوره آموزشی از جانب موسسه قطع خواهد شد و خریدار حق هیچگونه ادعا و یا اعتراضی در این خصوص ندارد.

۱۵- شرکت در کلاس‌های آنلاین و استفاده از خدمات آموزشی موسسه هیچگونه مسئولیت و یا تعهدی برای موسسه مبنی بر قبولی و پذیرش در ازمون‌های مربوطه را در پی نخواهد داشت.

۱۶ – خریدار موظف است هنگام دریافت کالا از مامور پست یا پیک کاملاً آن را بررسی و در صورت مشاهده آثار شکستگی و آسیب دیدگی از قبول آن خودداری کند .

فروشنده مسئولیت شکستگی کالای خریداری شده ارسالی و یا معیوب بودن ظاهر و بسته کالا را بعد از دریافت کالا توسط خریدار را به عهده نمی‌گیرد .

۱۷ – خریدار موظف است هنگام مراجعه مامور پست یا پیک در محل مشخص شده در فرم سفارش ، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل ، ظرف مدت تعیین شده در اعلامیه شرکت پست ، به واحد پستی محل سکونت خود مراجعه و جهت دریافت کالا اقدام کند.(فروشنده مسئولیتی در قبال عدم حضور یا مراجعه به اداره پست را ندارد)

بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده به هنگام ، سفارش و برگشت محصول ، مسئولیت و هزینه ارسال مجدد با خریدار خواهد بود.

۱۸ – برای سفارش‌هایی که توسط پیک ارسال می گردد (مناطق ۲۲ گانه تهران) ، پیک متعهد به تحویل سفارش “صرفا” در محل درب ورودی اولیه ساختمان به مشتری می باشد . لذا خریدارانی که در مجتمع های مسکونی یا اداری حضور دارند، می‌بایست به درب ورودی ساختمان مراجعه کرده و محصول را تحویل گیرند.

۱۹ – در صورتی که خریدار از قبول کالای ارسال شده توسط فروشنده (به وسیله پست یا پیک شرکت) خودداری کند و در صورت مرجوع شدن بسته پستی، به واحد پستی جهت دریافت کالا مراجعه نکند ، موظف به پرداخت هزینه ارسال مجدد بوده و فروشنده هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم رسیدن محصول به دست خریدار ندارد .

۲۰ – کالای خریداری شده توسط خریدار غیر قابل عودت (برگشت) می باشد.

 

سیاست حفظ حریم شخصی کاربران

  • گروه آموزشی رهاورد به اطلاعات اشخاصی که از خدمات وب سایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند.
  • گروه آموزشی رهاورد متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا اقدام به توسعه تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از وب سایت نماید . در واقع با استفاده از سایت “ PRSschool.ir ”، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید.

 

جمع آوری اطلاعات شخصی شما

سایت “PRSschool.ir” اقدام به دریافت اطلاعاتی می کند که هنگام ارسال سفارش خرید کالاها یا خدمات آنلاین، بر مبنای آن بتوان سفارش را در اسرع وقت تحویل یا برگزار نماید.

استفاده از اطلاعات شخصی شما

سایت “ PRSschool.ir ” از اطلاعات شخصی شما برای عملکرد وب سایت و تامین سرویس‌های انتخابی شما استفاده می‌کند .

سایت ” PRSschool.ir ” همچنین ممکن است از طریق نظرسنجی ها با شما ارتباط برقرار کند تا بتواند نظر شما را در مورد سرویس های جاری یا امکان ارائه سرویس ها یا خدمات جدید جویا شود .

سایت “ PRSschool.ir ” فهرست مشتریان یا اعضای خود را به اشخاص ثالث نمی فروشد و امکان دارد گاه به گاه ، از طرف شرکای تجاری خود برای اطلاع رسانی در مورد پیشنهاداتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد با شما تماس بگیرد . در این حالت ، اطلاعات منحصر به فرد شما نظیر نام ، تلفن ، آدرس ، ایمیل و … به اشخاص و طرفین خارجی واگذار نمی شود.

ارتباط مستقیم با کاربران

سایت “ PRSschool.ir ” هیچ گونه وب سایت اینترنتی با آدرسی غیر از PRSschool.ir ندارد .

برای تماس با سایت ” PRSschool.ir “، فقط روش ها و آدرس ایمیل ذکر شده در بخش تماس با ما مجاز می باشند. اگر می خواهید برای ما پیامی بفرستید فقط از طریق ارتباط با ما در سایت مقدور میباشد. وسایر روشها مورد تائید نمیباشد. ما نهایت تلاش خود در رفع ابهامات و نواقص یا حل مشکلات را در حد توانمان به کار خواهیم گرفت .