در سایت PRS اینترنت مصرفی کاربران در دوره‌های آنلاین نیم بها محاسبه می‌شود
0
02167538

تکنیک خلاصه نویسی

با تکنیک خلاصه‌نویسی کنکور تو کیش و مات کن

 

تا حالا به این فکر کردی میشه آزمون‌های کنکور سال قبل رو خلاصه نویسی کرد و توی کنکور موفق شد و طراح سوال رو کیش و مات کرد؟

برای موفقیت در کنکور سراسری (در زمان کم) کوتاه‌ترین و بهترین تکنیک خلاصه نویسیه.

مگه میشه تو این زمان؟

کنکوریای خیلی حرفه‌ای که ۱۰ سال قبل رو چک کردن حتماً به این مورد برخوردن که سوال‌های کنکور شیبه به سوال‌های سال قبله و داوطلب‌های که قصد دارن توی کنکور شرکت کنند با مرور ۱۰سال گذشته ریاضی، تجربی، زبان، هنر می‌تونن ۵۰ یا ۶۰ درصد سوال‌ها رو پاسخ بدن. اگر خیلی مطالعه نکردی باید قید بعضی از سوالات را بزنی. مثلا اگر کنکور سال ۹۹ یا ۱۴۰۰ رو مشاهده کرده‌ باشی، در بخش ادبیات می‌بینی که در بخش تاریخ ادبیات یه سری سوال جدید دادن پس باید قید اینو بزنی تا اینکه وقت اضافه بیاری تا زمان رو از دست ندی.

حالا راهکارش چیه؟

توی همون کتابی که داری تست‌های کنکورتو میزنی و آزمون جامع میدی، نکاتی که مهم‌تر هستند و بیشتر تکرار شدند یا اصلاً توی اون‌ها زیاد قوی نبودی هایلات کنی تا در زمان جمع‌بندی بتونی ازشون استفاده کنی.

راهکار بعدی که بهت پیشنهاد میکنم چیه؟

یه دفتر برا خودت برداری و نکات را یادداشت بکنی. واژگان زبان لغت و املا، اونهایی که بیشتر تکرار شدن و سخت‌تر هستند و مهمند، خلاصه‌نویسی کنید و تا در زمان جمع‌بندی که بهتون میگیم بهترین بازدهی داشته باشی و در چند هفته مونده به کنکور حسابی بترکونی​

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *