در سایت PRS اینترنت مصرفی کاربران در دوره‌های آنلاین نیم بها محاسبه می‌شود
0
02167538

نحوه ثبت اعتراض به نتیجه آزمون تیزهوشان

نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ بالاخره روز شنبه ۱۴مرداد اعلام شد. در صورتی که جزو قبول شدگان امسال بودید بی نهایت خوشحالیم و تبریک میگیم. در این بین تعدادی از دانش آموزان هم به نتیجه آزمون به دلایل مختلف از جمله اشتباه در تصحیح کارنامه یا اشتباه در درج اولویت ها و غیره اعتراض دارند.

سامانه ثبت درخواست تجدید نظر (اعتراض) آزمون تیزهوشان از تاریخ ۱۵ مرداد در سایت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش فعال شده است. دانش آموزان پذیرفته نشده در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ میتوانند به مدت ۵ روز (تا ۲۰ مرداد) نسبت به ثبت اعتراض اقدام نمایند. در صورتی که قصد اعتراض دارید میتوانید با استفاده از راهنمای زیر این کار را انجام دهید:

  • ابتدا وارد سایت my.medu.ir شوید.
  • سپس در صفحه باز شده بخش «انتخاب نقش» را بر روی «دانش آموز» قرار دهید.
  • در محل مشخص شده کد ملی دانش آموز، سریال شناسنامه و کد امنیتی را وارد نموده و دکمه ورود را بزنید.
  • در پنل خود جهت ثبت درخواست تجدید نظر روی ماژول «نتایج سمپاد» کلیک کنید.

 

  • در صفحه جدید بر روی گزینه «ثبت تجدید نظر» کلیک کنید.

 

  • در ادامه از بین ۵ گزینه برای درخواست تجدید نظر می‌توانید ۳ موردرا انتخاب کنید و برای هر یک توضیح کوتاهی را به صورت مکتوب در نمایید و در پایان کلید ثبت درخواست را بزنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *